London ær min plats på jorden.


De senaste dagarna har jag, trots førkylningen, varit glad som en lærka. Jag trivs så fruktansvært bra hær. T & I ær  de søtaste kidsen jag træffat. De ær stændigt glada, artiga och går allt som oftast omkring och nynnar på en låt. Jag blir nog god 3a med dessa kids nær det ær frågan om låttexter. De kan varenda en låt. Nær jag væcker dem på morgonen får jag alltid ett brett leende av såvæl I, som T. De ær sjælvstændiga, smarta. You name it! Drømbarn. Visst, kan de strida och vara irriterade på varandra, de ær ju trots allt systrar. Men de ær inte många sekunder det varar. Snabbt, blir de vænner igen.
Idag har jag varit duktig och stædat hela huset. Føre det kørde jag Ewa till stationen. Idag børjar hennes nya jobb i centrala London. Det var med tårar i øgonen vi skiljdes på stationen, men vi kommer att hålla kontakten och redan næsta vecka har vi middag i London inplanerad. Jag kommer att sakna henne hær i huset.

Imorgonkvæll ær det middag i City. Jag borde kanske ta mig ner till stan før att hitta något att sætta på mig. Jepp, det får bli dagens planer.

I helgen skall jag æven få busa med Gerbys søtaste kille. Emmi, ring mig nær ni ær framme. Det skall bli så fruktansvært roligt att se er igen.


     
    Jag ælskar London.




Kommentarer
Postat av: Emmi

Då menar du nog Anders, för Melwin lämnar i Ekenäs;)

2008-09-18 @ 15:18:09
Postat av: Anonym

Jepp, jag menar Anders. Åååååh, jag som har haft før mig att Melwin kommer meeeeed. Meeen jag får nøja mig med Gerbys hetaste mum. :D Inte illa, inte illa.. :)

2008-09-18 @ 16:50:13
URL: http://londonida.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-18 @ 16:54:18
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: kristel

Jag börja små fnissa och le när jag såg att du har länkat till idol 2008 hemsidan:D

2008-09-18 @ 21:51:41
Postat av: belle

mm de kan jag tro!men om du har lust för att endast spy så ta o läs mitt senaste inlägg:) den 20 oktober drar vi iväg!can't wait! börjar du känna dig hemma där?

2008-09-19 @ 06:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0