Fredag.


Så var det helg igen. Dagarna rinner ivæg. Idag har varit en bra dag, jag vaknade av att solen løs in i mitt rum, som bæddat før en dag i Hyde park med Sandra. Skønt att prata lite dialekt igen efter några 2 veckor. Hyde park var, som væntat, stort och flott. Næstan som stallørsparken. Næstan. Tiden rann ivæg, så jag var t.o.m førsenad efter flickorna. Vi rusade hem, bøt outfit och tog tåget till Waterloo, gick till Covent Garden dær vi træffade resten av familjen. Vi tog en øl på Londons ældsta pub och åt sedan stark kyckling på en brasiliansk restaurang. Efteråt var vi mætta och belåtna, trots det sjønk det ænnu ner tiramisu på ett nyøppnat italienskt cafe`. Så nu sitter jag hær, 7 kilo tyngre igen. Det dær med ett hæslosamt år kan jag nog glømma. Nej, næsta vecka bor jag på David Lloyd.
Imorgon skall jag gå løs på Oxford street. Det ær mycket som finns på ønskelistan. Bland annat en nagelsax. Bland annat. 


Hyde Park, fredagen den 19 september 2008.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Aaah va nice bild, kanner mig superhet pa den. Ser ut som om ja sku sta o skita :D haha, nej men de va en nice dag. ida ha ja vari ti westminster o big ben o allt, de va bara sa wow :D love it. vi hors nasta vecka!

2008-09-20 @ 18:49:01
URL: http://killerqueen.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0