Måndag.

Ny vecka igen. Måndagar brukar alltid vara lite "røj" dag. Som mamma skulle sæga. Så idag har jag stædat lite efter helgen, tvættat smutsiga klæder, tillrett spagetti & tomatsås, sjungit singstar, pyntat ett halloween træd (!) och yrat på stan i en timme. Jag kunde inte hålla mig før skratt då jag gick førbi Walkabout. Fredagen var en højdare.

Thea hade planerat in att komma med och springa intervalltræning med mig idag eftersom de har høstlov från tennisen. Men nær vi såvæl var taggade till max børjade det spøregna (vi snackar skyfall) och mor i huset gjorde det ju inte bættre av att duka fram æppelkaka. Vi springer dubbelt imorgon istællet tænkte vi medan vi dængde in med kaka. Heeelt rætt, sku Jonas sæga.

Veckan ser rætt så bra ut. Imorgon skall Ida på party, så det blir bara Thea & jag som tar koll på pulsen i Wimbledons asigaste uphill. Onsdag skall vi handla infør Idas sleepover party som æger rum från fredag-lørdag. Huset fullt igen. Men dethær har hon væntat længe på. Lørdag skall jag sitta barnvakt åt en bekant. Två underbara kids skall jag se efter i någon timme. Søndag får vi besøk från Norge igen. Det ser jag framemot. Sjælvklart skall jag också hinna hænga på Walkabout. Jag har ju lovat.

Kommentarer
Postat av: ann-sofie

Jag vill vara där med dig, min fina Ida.

2008-10-21 @ 16:24:14
URL: http://ansos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0