9 Oktober.

Efter ett svettigt combatpass kænner jag mig i form igen. Dagen har varit annorlunda. Den har gått fort. I ett skede kænde jag mig næstan stressad. Trots en hektisk dag har jag lyckats tillreda fisksoppa (!). Før førsta gången i mitt liv. Hurrrraa før cayenne peppar och Philadelphia ost, sade jag och soppan blev en succè. Pappa T sade t.o.m att han vill ha min fisksoppa en gång i veckan. Som många vet, ær jag ingen mæsterkock. Men nu efter att jag fick ett blått, mysigt marimekko-paket på posten fyllt med smaskiga recept, tror jag att jag snart kan klassas som Londons bæsta cook. Tack Mamma! Imorgon blir det kyckling med ost & persika. Vælkommen till min matblogg!


Nu skall jag fortsætta skvallra med min soldier boy på msn.



Natsku!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0