Päronen på besök.


I helgen gjorde dehär 2 London väldigt osäkert.


Kärlek vid Buckingham Palace.



Londontown.

 
Mor & dotter vid London Eye.

 
Fredag på WA.

Ny vecka. Nya tag igen efter en underbar helg. Mamma & Pappa bokade en långhelg i London tillsammans med mig detta veckoslut. Det gick fort. Alldeles för fort. Men vi hann trots det med väldigt mycket. Och lite till.

Fredag var vi "hemma hos mig" och drack lite vin med mina "Londonföräldrar". Innan det visade jag ju såklart Wimbledon och Walkabout för dem. Det var ju ett måste.
En sväng via Walkabout , för att träffa flickorna på småtimmarna, hann jag även med innan jag somnade gott efter en bra dag.

Resten av helgen har vi: agerat turister på hög nivå, varit till Kingston, ätit gott, raggat runt London, skrattat åt Pappas dåliga humor, shoppat, gått, promenerat, fått ont i fötterna, fått panik vid Covent Garden då folkmassan stockade i tunnelbanan, varit till Notting Hill, sett Julia Roberts, beskådat vaktbyte vid Buckingham Palace, osv. Listan kan göras lång

Jag har haft ett skönt veckoslut. Det hoppas jag Mamma & Pappa också haft. Jag tycker så mycket om er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va va va, ja visst it någo om panik i Coven Garden station o int heller att de va SÄKERT att ni sett Julia Roberts ;) Haha, kalla du fredan att "hälsa" på oss? :P

2008-11-18 @ 17:48:47
URL: http://killerqueen.papper.fi
Postat av: Vicki

Neeej så ljuvliga bilder!!hihi, Törre kan ju vara riktigt söt när han sätter den sidan till! :) Kiva att du har det bra gumman!

2008-11-19 @ 17:40:51
URL: http://tristezas.blogg.se/
Postat av: Vicki

Neeej så ljuvliga bilder!! hihi, Törre kan ju vara riktigt söt när han sätter den sidan till! :) Kiva att du har det bra gumman!<3

2008-11-19 @ 17:42:06
URL: http://tristezas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0