Torsdag. Imorgon fredag.

Nyss hemkommen från en liten  krogrunda med brudarna. Varje gång vi träffas får jag gåshud och vill krama ihjäl alla i min omgivning. Jag trivs så fruktansvärt bra här och såhär vill jag leva resten av mitt liv. Hur skall jag någonsin kunna lämna denna plats? Hur skall jag någonsin kunna säga hej då åt alla här? Ahtola, Stureplansstekaren, afro-Silje, Shawn, TITT, Birgitte. Jaa vet ni, t.o.m sliskdörrvakten. Nu gäller det verkligen att fånga dagen. Jag har ju ännu nästan ett helt år kvar.

Förra fredagen då jag tog en taxi hem från krogen och sa vart han skulle köra mig fick jag till svar: " Yea, I know you. I drowe you home last weekend! You had a couple of friends with you!" Det  blev en tyst taxiresa fast jag höll på att fnissa ihjäl mig i baksätet.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vet hur det känns. Det gäller bara precis som du skrev att "seize the day" och njuta.

Hur gör du på julen? Blir det Ekenäs oxå för din del eller? (:

2008-11-21 @ 14:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0