Early morning.

Jag ser fram emot en rätt så lugn helg. Ikväll blir det tjejkväll här hemma. Jag förväntar mig ett varmt fotbad. Det kan behövas, som sagt. Imorgon skall jag påbörja den årliga jakten efter alla julklappar. Till min hjälp har jag Jannika, som själv påstår att hon är fruktansvärt bra på julklappar. Imorgon är det då upp till bevis. Eftersom Oxford kommer att vara crowded imorgon blir det att ta bussen till Kingston istället. Inte mig emot, Kinston är jordens shoppingparadis.
Efter att jag hittat alla mina julklappar imorgon (!) är jag bjuden på julfest. Eller julebord, enligt norrmännen. En kväll med bara brudarna kommer väldigt lägligt eftersom det är väldigt längesen vi alla träffades. Jag ska försöka mig på en lugn kväll. We`ll see.

Tack Mamma för paketet. Jag har redan lustläst tidningarna och det finns ytterst få gröna kulor kvar. Sandra frågade på morgonen om jag inte fått något roligt brev av dig på sistone och så kom jag hem och fann paketet på trappan.

Tack Farbror för mejlet. Jag skrattade högt för mig själv.

Tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack!

 
Välkommen Linda & Malin till London! Jag ser fram emot att träffa er på lördag!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska bli så kiva imoron! :)

2008-11-28 @ 15:01:03
URL: http://killerqueen.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0