Vita dagar fram till jul.

Jag tackar gudarna att jag lyckades stå emot Jannikas frestande erbjudande. Klockan är kvart över 9 och jag känner att ögonlocken börjar falla. Nej, ingen utgång idag. Förlåt Jannika, men du kommer att tacka mig imorgon. Muhaha. Hela veckan har gått som i en dimma. Jag har varit trött. Verkligen trött. Nu känner jag mig äntligen utvilad och skall försöka hålla mig på denhär nivån. Vi får se hur det går. Jag återkommer efter veckoslutet. Kristna Sandra kör på vita veckor fram till jul. Det blir kanske enklare om någon av oss är ordentlig.

Kommentarer
Postat av: Jannika

att bero på det där med vita veckor.

ska vi ta en öl eller en himla kopparbergs.. imorgon?



jag ska ju trots allt inte gå ut i helgen.. eller vem vet, kanske kommer och möter upp dig på po na na på fredag? hahhahahahahaha

2008-12-04 @ 00:19:15
URL: http://blondon.blogg.se/
Postat av: Jonas

Väntar du på snö eller va e d fö vita dagar du pratar om ?

2008-12-04 @ 23:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0