Min lugna lördagskväll.



På lördagen bjöds det på norskt julebord i Village. En malares dröm med lax, sallader, bacon, skinka, ost, kex. För maten stod Silje som nuförtiden är the mastercook.



Jannika, Birgitte, Silje och Ida. De norska jäntorna hade verkligen tagit jultemat med storm.



Jannika och jag.



Jag hade det väldigt, väldigt trevligt hos Birgitte. Efter en stund dök också Sandra, Linda och Malin upp. Väldigt trevligt att träffa er flickor, ni är så välkomna hit igen. Runt 22-tiden satte vi oss alla i en taxi mot Walkabout.



Efter WA fortsatte Jannika och jag vidare mot Po Na Na. En kymppiskväll igen skulle Sandra säga.



Sällsynt att dansgolvet är såhär tomt. Det beror kanske på att klockan är halv 4 och krogen är stängd. Efterfest på krogen är ju praktiskt. Jag stupa i säng 05.46. 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

nice dress du har :)

2008-12-01 @ 11:57:21
Postat av: Frida

Halloj på andra sidan "pottn". :D

Jovisst kommer jag oxå hem till julen, den 19. för att vara mera exakt. Lite ångest att åka härifrån, men ska oxå bli så otroligt skönt att bara lata sig där hemma och äta finsk julmat.

Fina bilder!

2008-12-01 @ 11:58:10
URL: http://frippet.blogg.se/
Postat av: Sandra

fan du e het.

2008-12-01 @ 13:17:30
URL: http://killerqueen.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0