År 2008.

 
Vi skålade in det nya året hos Matias. Mat, vänner, champagne & raketer. Det kunde inte börja bättre.
 
 
I februari hände det mycket. ABI-året började lida mot sitt slut, vilket vi firade med en hejdlöst rolig Penkkis och ABI-kryssning. Temat var "back to the 80`s" och vi slog på stort. Kär blev jag också.
 
 
April. Efter alla svettiga studentprov unnade vi oss en vecka på varmare breddgrader. Halleluja säger jag bara!
 
 
April. Årets lyckligaste kväll: Vappen 2008. Den fjärde maj föddes jordens gladaste kille.
 
 
Tre lyckliga nybakade studenter, sommaren är som ett oskrivet blad and the living is easy! 
 
 
Juni, Juli, Augusti. Den regniga sommaren spenderades framför fotbolls EM, på Ettans dansgolv och bakom denna bardisk. 
 
 
Augusti-dop. Jordens gladaste kille får namnet Noah. 
 
 
I september tog jag mitt pick & pack och flyttade till London. 
 
 
Silje. Vi firade Halloween på Walkabout.  
 
 
Londontown en solig dag i Oktober
 
 
Sandra. I London hänger jag för det mesta med denna brud. Här yrar vi på i Notting Hill. 
 
 
Jannika. Till vår stora lycka flyttade Stureplan till Wimbledon i November.
 
 
December. Jag återvänder hem till Finland över julen. Återförenas äntligen med mina underbara älskade och går första gången till Ettan med båda mina systrar. Bilden är lika suddig som kvällen. Men vi hade ju så fruktansvärt roligt.


Happy New Year Folkens!

Kommentarer
Postat av: Anonym

love u too Ida! Vilket fint kollage! :)

2009-01-01 @ 14:34:17
URL: http://tristezas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Flyg hit nu!!!

2009-01-04 @ 18:08:41
URL: http://killerqueen.papper.fi
Postat av: Lindi

Jordens gladaste kille har en ganska stilig gudfar av bilden at doma. Fick flashbacks fran tiderna ute i djungeln, du vet vart lindibilen styr nar vi bada e hemma igen Ida. Love you!

2009-01-13 @ 14:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0